#day four

hej dagboken.
det går uppåt! jag är gladare än vad jag varit på flera månader! på ett sätt är det skönt att maten här på sjukhuset är obligatorisk, för då vet jag att jag inte har ett val. alla i personalen är underbara, och mina vänner.... jag vet inte ens vart jag ska börja.
tack
det betyder så otroligt mycket att jag har vänner som ställer upp, dock vill jag inte att alla i min skola ska veta om detta. därför är jag anonym här. jag är bara en tjej som vem som helst, det kunde ha varit din kusin, din vän eller kanske ditt syskon.

Kommentarer
Postat av: Vendela & Elin

fin bild! och hoppas att det fortsätter att bli bättre <3

2012-02-05 @ 16:47:09
URL: http://veofashion.blogg.se/

Innan du kommenterar så kom ihåg att ip-adresser kan spåras om du skulle skriva något otrevligt. KOMMENTERA VÄNLIGT TACK:

Fina namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0